Måttstocksjeansen ett minne blott...

Som sagt, det där med måttstocksjeans känns in deed som ett minne blott och bekräftar bara att jag har gått ner i vikt, och inte upp, sedan jag kom till Piteå. Träning och inga chips pays off, kan jag säga, även om det där med träningen legat på latsidan en stund nu. Imorgon kväll är det dock dags igen och jag behöver den kicken som fan. *funderar*

Idag blir en sådan där slödag; jag har inte ens orkat tvätta håret än, men vet med mig att jag blir så illa tvungen innan fotbollen ikväll. Om jag inte vill skrämma slag på mina kamrater, that is. Först, dock, träffa Jeff och Valentina i skolan och göra Mead, för att sedan hem och duscha och troligen basket med Marit innan fotbollen på Oslagbar.

Vad gäller resten av livet är jag ganska speechless. Idol hos Minna igår, och att Patrizia åkte i stället för Sam är ett stort frågetecken. Rockade gjorde Evelina, och Gathania hade också snäppt upp sig. Efter Idol Kopps, och jag garvar lika mycket varje gång.

Har kommit på det där som är allmängiltigt vilken positiv känsla man än ska känna: Man ska inte tänka. Om man tänker när man tittar på typ Kopps blir det inte alls lika roligt. Tänker man när man knullar blir det inte alls lika bra. Ingrediensen till den lyckade komedin eller knullet är "avstängning" på ett positivt sätt: Tänk inte, åk bara med och smaka på det götta som erbjuds. Helt enkelt. Fascinerande, att Kopps kunde ge en sådan livsavgörande insikt. *flinar*

Så ännu en sen natt hos Magnus som i och för sig... Jo, det blev nog sent. Såvida inte typ fyra blivit tidigt? Nå, fråga mig inte, jag och tidsperspektiv är inte alltid förenligt... Fick även med mig ett av de absolut grymmaste citaten ever därifrån och naturligtvis har jag glömt det alldeles. Formuleringen, alltså, och det egentliga sammanhanget, vilket grämer mig som bara den. Illa, illa, eftersom det var så lysande sagt.

(I Norrland pratar man norrländska and that's... Nice.)

Till sist: Det är så grymt gött att vara på lika gött humör. Oh in deed so.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken härlig bakgrund du har ^^

2007-10-13 @ 11:20:20
URL: http://nalindra.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Öh... Tack, typ? Tror jag. :)

2007-10-13 @ 11:34:48
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0