Måttstocksjeans...

Jag tror att de flesta tjejer har ett par måttstocksjeans, det vill säga ett par jeans man en gång i tiden kom i men inte längre. De där jeansen man har som mål att komma i. Innan jag åkte till Piteå lade jag beslag på ett par sådana jeans. Nu är jag inne på min tredje vecka här och även om jeansen ifråga aldrig kommer att sitta snyggt på mig eftersom de är så lågt skurna kommer jag utan problem i dem nu. Och kan stänga dem utan svårigheter. Sådant känns tämligen skitbra och är ett strålande kvitto på att de ansträngningar man gör ger resultat. Jag är nöjd.

Nu snabb middag och sedan spinning och core. Lunchen idag var långt ifrån nyttig med god: macka på SubLand. Har haft en bra dag med Minna, Alex och Fia; shopping och jag har hittat badrumskrokar vilket var helt oskyldigt men ack så praktiskt.

Nå, vad sade jag? Middag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Här finns en som har en hel hög med måttstocksjeans som jag vägrar ge med mig att jag inte kommer i igen:-) Fick en jäkla massa gravkilon över efter förlossningen, men skam den som ger sig:-)

2007-09-04 @ 16:51:39
URL: http://crazybeatifulworld.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Och vi ger oss inte! The keyword is control! ;)

2007-09-04 @ 17:53:33
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: micke

tja verkar som du trivs där uppe :-).
men en sak undrar jag om det är svin kallt här nu vad fan har ni för grader där uppe då uch ha de gött och hoppas vi ses snart /micke

2007-09-05 @ 07:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0