En helt onödig länk...

...till ett tidigare blogginlägg på vilket jag fick en riktig sickfuck-kommentar. Eller, kanske har hon rätt? Jag anser då att JAG har rätt, och eftersom I'm close to perfect borde det vara så att jag har rätt, eller hur?

Idag kom CSN-papperen, och med litet tur blir jag even richer i slutet av augusti.

Att vara på jobbet får mig nästan att gråta nu. Det känns så... Pja, vemodigt att åka därifrån. "Kul, men synd" säger många och djungeltelegrafen har gjort sitt. Fan. Eller, ja. Det är väl som det är, förmodar jag, och den kåken står kvar om jag ångrar mig.

Nu ska jag duscha och sedan åka till mor för att äta. Har inte ätit annat än en macka och ett ägg idag, varför blodosckernivån ligger på minus. Äta bör man, annars dör man. Alternativt förvandlas till vandrande klädhängare helt i stil med modedockorna anno 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0