Åh tunga liv...

Jag skrev för någon dag sedan att jag hade ont i typ gallan men vet ni vad? Jag tar tillbaka det. NU har jag ont i vad det nu är. Hela jävla högersidan. Inuti. När jag lägger mig, när jag sätter mig, när jag reser mig och fanimej när jag andas eller helt enkelt slappnar av. Och så svettas jag. Tror jag. Eller så är det bara för att jag duschade så inihelvete varmt. Det SKA inte sjukdomsbloggas, men jag har tagit en Panodil och eftersom mamma är på jobbet kan jag inte uttrycka mitt lidande inför henne. Således skriver jag det istället. Och så kan alla hobbydoktorer eller äkta varianter som vill ställa en distansdiagnos.

Ska jag vara riktigt sjuk har jag tid den 4-5/8. Amen. Till dess finns det värktabletter.

Nu jobbdags. Jag har en delad tur och ska åka till mor och sova mellan elva och sexton. Dagens insikt är för övrigt att jag egentligen kan sluta bära ut mina sopor från stugan: Av någon anledning stinker det här inne hur som. Jag tror att det är möglet, eftersom jag inte får bort stanken. En studentlägenhet på tjugoåtta kvadrat kanske inte är så illa ändå? Om inte annat lär jag slippa ljudet av vatten som skvalar dygnet runt. Att somna till det ljudet är... Jobbigt. Och appropå somna: Jag har sovit från klockan 23. Helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Nu när du inte bloggat på 2 dygn börjar man ju oroa sig för att det var nåt med gallan (eller annat.) Lite sjukt kanske. ;-)

2007-07-17 @ 08:43:38
URL: http://cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0