Och förresten...

...tror jag att jag möjligen kan ha kommit på vem "Mr Could've been right på Willys" kan ha varit. Skrämmande nog. Risken finns att det var sonen till en av gubbarna på jobbet. *skrattar hejdlöst* Om inte annat är de fruktansvärt lika varandra. Nå, jag får helt enkelt se till att jobba mycket på just den avdelningen och ta reda på om det trots allt är han. Av ren nyfikenhet, alltså. Inte av annat.

Och så har jag ju den där helt oseriösa nattflirten i Borlänge. Han går inte av för hackor, han heller, och trots att vi aldrig kommer att hitta på något annat än att slänga käft efter mina Bolanchepass om jag tittar förbi på hans jobb så är det skoj ändå. "Ge mig uppmärksamhet så ger jag dig detsamma". Så funkar det och jag berhöver verkligen inget annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0