Hångelsugen...

Efter filmen igår har jag känt ett extremt hångelsug. Jag antar att detta är riktigt bra. Menar, inte en enda sexuell destruktiv tanke, utan enbart "Åh, vad jag skulle vilja hångla!" När man var yngre hånglade man ju verkligen, inte sex-hånglade som folk my age do nowadays. Det närmaste sådant jag kommit var nog once upon a time in sweet Örebro förra hösten och det var kanonmysigt. Utan att bli sex överhuvudtaget, om jag inte missminner mig... Mer sådant. Eller varför inte bara hångel i soffan för hånglandets skull? Givetvis måste det vara med någon som är bra på att kyssas, för att bara gegga tunga med någon funkar inte för mig. Det är riktigt jävla avtändande, tycker jag... Det ska ligga någon slags passion bakom en kyss, inte bara "jaja, vi hånglar väl litet eftersom det hör till knullandet..." Hur som är det ett jävla "framsteg" för mig; det är inte sex jag tänker på, utan verkligen den där närheten en kyss ska vara.

Och så har jag och "hmm hmm" bestämt oss för att ta upp dejtandet i form av dubbeldejter över middagar. En insikt om att alla människor man träffar faktiskt redan har sitt på det torra slog mig, och således kommer man inte att träffa någon alls via gemensamma bekanta. Med andra ord ska det nätraggas efter två snygga karlar som vill bjussa på middag och kanske litet vin. Inget sex, bara en schysst middag. Det finns ju ngt som kallas "speed-dating" och varför inte, på sitt sätt? Kanske inte så extremt, men en middag betyder ju inget. Bara att man kommer ut och träffar folk på ett avslappnat sätt. :)

Nu ska jag vänta på att Oona ska dyka upp så det blir några bullar bakade idag.

Kommentarer
Postat av: figge

Those where the days... haha om jag får säga det så var det nog det bästa hittills =P

2006-11-28 @ 13:24:33
URL: http://figgeh.blogspot.com
Postat av: figge

Those where the days... haha om jag får säga det så var det nog det bästa hittills =P

2006-11-28 @ 13:24:34
URL: http://figgeh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hångel är den bästa medicinen mot frusna vinterkvällar :)

2006-11-28 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0