Kvällsbubbel...

Jag och Oona tog en vild chansning när vi hyrde "Nära & Kära" ikväll och blev grymt positivt överraskade. Rekommenderas starkt, inte bara p.g.a. mysfaktorn i den, utan nästan också litet av sensmoralen. Om man får säga så.

Nu är det läggdags. Är trött som fan efter en hektisk arbetskväll då jag i stort sett inte hade tid att sitta ner på sju timmar. Det pissiga med kvällsjobb från två är att vi enligt schemat har en halvtimme rast men det är inte en käft som tar de rasterna. Således jobbar vi häcken av oss i sju timmar, men får bara betalt för sex och en halv. Suck. Många halvtimmar blir mycket pengar...

Imorgon kommer modern hem och det ska bli riktigt sweet.

Och bara en fundering; vem fan tror på det här? (Ja, klart att det är Aftonbladet som förmedlar denna viktiga nyhet. Och jag läser den med skammen hängande över mig...) Menar, om jag varit på krogen vid femton års ålder hade jag också hävdat att jag druckit mjölk och käkat kakor. Men, kom igen; mjölk är väl en sak på krogen, men kakor?! Vem fan äter kakor på krogen?! Inte en femtonårig brutta med stylist, stora tuttar och skivkontrakt iaf. I synnerhet inte om hon fnissar i pressen om att hon övningskört i smyg med sina polare men inte vill att mamman ska få reda på det... Get real.

Kommentarer
Postat av: figge

Stressa mig inte kvinna!! :P

2006-11-28 @ 02:09:35
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0