Den klassiska kommentaren...

...apropå inlägget nedan och kanske kommentaren till den, är en sådan där för killar typisk fras som verkligen får oss tjejer att känna oss jätteupphetsade och villiga. Eller inte. Nämligen "ÅÅh, gör inte/säg inte sådär, då blir jag ju kåt!" Detta uttryck hasplas ur dem antingen innan fått komma till överhuvudtaget eller en bit in i förhållandet då tjejen bara vill bli omhållen i sängen eller soffan utan att det leder till sex. Förvisso är kommentaren då lätt modifierad till "Neej, men jag kan inte krama på dig; då blir jag ju kåt!" eller liknande. Åh, stackars killar. Det kan inte vara lätt att ha en snopp eftersom ni måste lägga över ansvaret för er kåthet på tjejer. Och det är det mest avtändande som finns. Verkligen. Då tittar jag med avsmak på er. Samma sak gäller de killar som ger "hintar" om att de ska till och nuppa, och dessa "hintar" är så otroligt dåliga och osmakliga. Till exempel att trycka snoppen mot en. Eller demonstrativt lägga sig i sängen och "vara trötta och sugna på sällskap till tuppluren". Isch.

Oh, fuck, jobbdags. Det ska firas lucia tidigt idag, så jag lär dra. Avskyr att inte veta vilken tid "tidigare" innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0