Som att gå till psykologen...

Jag blir allt mer övertygad om att hänga på nätet och samtala med människor av olika slag är som att gå till psykologen. Eller snarare till olika psykologer. Ni vet, man får dra samma historia hos varje ny psykolog eller terapeut; hur var min barndom, vad har jag för bakgrund, hur upplever/upplevde jag ditt och datt... Och ett stort suck. I alla fall efter sisådär femte gången. Då börjar det kännas som att man kan det.

Precis likadant är det på nätet! Utdrag ur typisk mailkonversation på vilket community som helst:

(jag har hittat på såväl användare som dialog...)

Daniel_32xxx: Tja snygging, vad göres?

Lotta_29: Inget särskilt... Själv då?

Daniel_32xxx: Surfar runt, kollar, hittade dig... Snygga kort på dig du har! Intresserad?

Lotta_29: Tack... Intresserad av vaddå?

Daniel_32xxx: Av att chatta med mig...

Lotta_29: Gör vi inte redan det?

Daniel_32xxx: Hihi, jo... Så vad gör du annars då när du inte sitter här?

Lotta_29: Jobbar.

Daniel_32xxx: Med vaddå? Jag jobbar själv inom finanstjosanhejsan. (Lisas fantasi tryter...)

Lotta_29: Jaha, där ser man. Jag jobbar på ICA.

Daniel_32xxx: Spännande... Måste vara ett tufft jobb ibland. På fritiden då? Jag gymmar.

Lotta_29: Ah, inget speciellt... Tränar, umgås med vänner, festar...

Daniel_32xxx: Ok... Har du lust att ses?

Lotta_29: Nej, varför skulle vi?

Daniel_32xxx: För att du är så snygg och verkar så himla trevlig och intressant... En middag... Och kanske mer... Om du är intresserad... Mmm.... Vet precis vad jag skulle kunna göra med dig... Vill du höra? Adda mig på MSN: [email protected] (Lisas fantasi...) eller ring mig på nummer XXX-XXXXXXX så kan jag berätta närmare. Har du webcam förresten?

Lotta_29: (om hon har ngn självbevarelsedrift och besitter s.k. sunt förnuft) Öh, nej, och vem fan skulle vara så dum att hon lät dig stoppa pitten i henne?? Inte jag i alla fall!

Daniel_32xxx: Men vi behöver inte knulla... Jag älskar att slicka... Mmm... Och jag har en stor kuk... 22 cm... Stenhård... Väntar på någon som du... Mmm... Kan du inte lägga till mig på MSN??

Lotta_29: Absolut inte, och nu blockar jag dig!

Slut dialog. Och precis så här är det. Med viss modifikation. Hur som lyckas karlar ALLTID komma in på sex på det ena eller andra sättet. *suckar* Och så undrar folk varför det är så svårt att träffa någon? Jo, har man sett och upplevt den här skiten blir man rädd att bakom varje trevlig karl döljer sig någonting som älskar att runka i webcam, presenterar sig med kukbild och som söker sex i alla dess former.


Helt jävla meningslöst inlägg, jag vet, men jag var tvungen. Och NEJ; jag dejtar inte folk från nätet! Och JA; jag är singel. Av en anledning, tror jag ibland.

Kommentarer
Postat av: figge

"Hur som lyckas karlar ALLTID komma in på sex på det ena eller andra sättet"

Alltid är att överdriva... eller så är jag undantaget som bekräftar regeln...
...och när får jag min inflyttngspresent? ;D

2006-12-13 @ 03:20:03
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0