Freffektivdag...

Dagsupdate:

06. Uppgång med Mymmel. Frukost, tidningsläsning, igångsättning av tvätt.
08. Naptime med Mymmel.
09.45. Uppstigning med Mymmel. Tvätthäng.
11 nånting, kanske 11.30? Lunch med Magnus. Erotiska fiskpinnar och lika erotiskt pulvermos, vilket i vanliga fall är bannat härifrån, men idag blev det som det blev.
12. Handling av två glassar och en säck blomjord. Till Modern och planterade en tomatplanta, en typ prästkrage, omplanterade lobelia och dessutom två pelargoner till. Puh.
13. Hem med Magnus - ipackning av vattendunk, marinerande av kött + kyckling. Off to Oxberg.
16. Hemma igen efter handling, njutning i solen i Oxberg osv.
Nu: Gjort couscous-sallad, tagit rätt på en tvätt till och dragit igång ytterligare en maskin. Väntar på att Magnus slutar jobba, kommer hem och packar in sig i bilen inför Oxberg och grillning. Har en solokväll om jag vill, men vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra med den. Hade gärna haft vin-på-balkongen-sällskap, men här i krokarna är det rätt kört, faktiskt. Någon annan intresserad? Imorgon kväll kanske? Det kan bjussas på grillat i Oxberg först och sedan finns tillfälle till helkväll med Lisa herself på hennes balkong med blommor och nya möbler.

Nåja. Dags att roa fröken Gnällspik som har sovförbud.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vill bo närmre dig! jag hade ställt på det!

2009-05-29 @ 17:35:17
URL: http://sandragustav.blogg.se/
Postat av: Minna

I´ll be there!

2009-05-29 @ 18:13:39
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0