Den gladaste, goaste, ljuvligaste...

Eira är snorig men lycklig. Hon sitter i gåstolen nu och hoppar av gäldje över Insekten och när jag vänder mig mot henne skrattar hon och sträcker armarna efter mig. Nyss lekte vi i soffan, med lillnallen och fantspegeln - en klar höjdare. Och så gjorde vi hennes nästanfavvo trappstegen vilken går ut på att hon har fötterna under min hals och jag håller i henne och "släpper ner" henne steg för steg tills hon ligger på rygg och man blåser på hennes mage. Då blir hon jätteglad.

Jag skulle bara skriva att hon är den gladaste, goaste, ljuvligaste lilla flicka jag någonsin sett. Men jag är ju partisk eftersom hon är min...

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Va mysigt!

2009-05-11 @ 20:57:44
URL: http://alltomsinikka.blogspot.com
Postat av: Sandra

så fint inlägg det här. underbart mysigt!

och jag tror väl självklart på dig när du säger att hon är världens underbaraste :) även om du är partisk :)



jag hr tänkt på sådan där välling men sedan tänker jag bara på att det nog inte hjälper ändå så jag orkar inte. haha. tror du att det är det de blir "mättast" på så att säga?

annars borde det väl inte heta nattvälling, haha.



vet du lisa. jag får så dåligt samvete för att jag klagar för att mille nu har velat ha mat 2 ggr

jag tänker att nu blir du typ arg och irriterad på mig och tycker att jag är helt dum i huvudet

usch :(

2009-05-12 @ 09:59:54
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0