Blommor, blommor...

Igår shoppade vi loss till vår enorma (not) balkong. Bord, stolar, dynor, fotogenlampor... Och därefter en orgie på Blomsterlandet under vilken jag införskaffade pelargoner, hänglobelia, dill, gräslök och lavendel. För den som nu får för sig att jag har gröna fingrar kan jag säga att det enda som är grönt hos oss är möglig mat i kylskåpet eftersom jag egentligen är helt ointresserad av blommor och blader men fick ett ryck och tänkte att det kanske kan bli fint ändå, att fixa litet på balkongen, OM jag nu får möjlighet att hänga därute litet mer när sommaren nu kommer.

Eira har upptäckt att vi har bokhyllor, btw, så nu får man passa henne i hennes framfart.

Dusch nu. Jag åt popcorn igår och har fortfarande popcorn som sitter fast någonstans, liksom mellan halsen och näsan. Det känns... Hemskt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter mysigt det där, med balkongen. vilken pli du har som orkar ta dig i sta det där bara. :)



popcorn. jag och nichlas fick för oss att mille fick ont i magen när jag hade ätit popcorn så jag slutade med det. och det har nog inte varit några "anfall" efter det. jag blir själv knäpp i magen av popcorn så kanske det var detsamma för Mille. haha.

men det där med popcorn/kärna/skal som fastnar. huuuu!!! :/



och ja det ska bli väldigt spännande att också få se er live

kul :)



kryper hon? osv osv

det där med bokhyllor :)

2009-05-13 @ 10:03:43
URL: http://sandragustav.blogg.se/
Postat av: Sinikka

Jag har heller inte gröna fingrar och har nog lyckats påbörjat mina pelagoners förtidiga död genom att låta den vara ute när de var kallt för nån natt sen (skyller så klart på Johan). Hört någonstans att man kan låta pelagoner övervintra, låter mysko mina får själv dö så finns de nya till nästa år haha

2009-05-13 @ 11:02:15
URL: http://alltomsinikka.blogspot.com
Postat av: Sandra

vi har aldrig använt våtservett. tror inte på sådan skit. haha :). bara vatten så att säga

jag vet salvor är skit men när jag liksom försökt med luft och mjölk så tänkte jag försöka med lite annat. fast inotyol (vad fan den heter, ännu en gång :D) den ska jag fan hålla långt borta från honom. tyckte att det blev sämre. fan bättre med Idomin då!



men han får väl ligga här på golvet och kissa = luftning

haha :D



sedan tror jag inte att sköterskan kommer med något bättre förslag än det jag redan gör :D

2009-05-14 @ 09:06:07
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0