Gnällsjukan...

1) Fredag den trettonde ÄR verkligen fredag den trettonde idag. IN DEED SO.

2) Jag längtar efter att spendera tid med Magnus annat än i bilen - typ enda gången Eira sover. Nu har vi försökt sedan 19 någon gång att lägga henne och ja - hon har sovit en timme så Magnus hann bada och jag hann köra igång EQ2 och ta mig från Commonlands (där jag förvisso hann harvesta i typ tio minuter) till guild hallen. Sedan vaknade hon och har skrikit sedan dess - en och en halv timme alldeles snart och ingenting vi gör hjälper.

3) Följande old ladies-åkommor har jag: Huvudvärk, käkvärk, axel/nacke/ryggvärk, magkatarr, lågt blodtryck, hjärtklappning och allmän ångest. Varje dag är lika rolig att börja. Jag har börjat tröstäta men inte ens det kan jag göra riktigt. Trots det börjar jag bli småfet men hittar inte energi till annat än att tycka synd om mig själv.

4) Who gives a bloody fuck?

Kommentarer
Postat av: Sandra

lisa...

jag tänker på dig och undrar hur du har det. inte alltför lätt, verkar det som och jag dataspelsmotståndare till tusen hoppas att ni två kan sätta er ner och få spela hela natten om så vore



men skulle inte du jobba lite den här helgen?

2009-03-13 @ 22:00:51
URL: http://sandragustav.blogg.se/
Postat av: Sinikka

Jag vet att de inte känns så just nu men de blir bättre! Om inte allt för länge sover hon hela/största delen av natten och ni får hela kvällarna för er själva..



Ibland känns det för jävligt och man har rätt att känna så, alla föräldrar gör de... Ville bara poängtera de!

2009-03-14 @ 07:27:48
URL: http://alltomsinikka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0