Varma förkylningsdagar...

Ja, det finns inget att skriva egentligen. Riktigt trist bloggupdate - varför ens ha kvar en blogg, liksom?

Har varit så satans förkyld att jag nog inte tror jag varit med om dess like förut. Är i övrligt mest nedåt och känner mig som en stor klump i all värmegegga och inga kläder alls känns bra att ha på sig. Jag vill att juli med alla åtaganden ska försvinna så fort det bara är möjligt för att bytas ut till augusti och Piteåresa. Faktiskt. Och ändå är det bara första juli idag. Trettio dagar to go.

I övrigt? Trött. Trött. Trött.

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Skiter i vad du skriver bra du skriver nåt haha Mycke inplanerat? Ragnhild på söndag?

Vips är det höst igen var så säker!

2009-07-01 @ 17:07:11
URL: http://alltomsinikka.blogspot.com
Postat av: Sandra

jag tycker du ska ha kvar den...



tänk så länge du har skrivit i bloggen!



du kan ju ha den i träda om det är så



hoppas för din skull att juli går fort



hoppas du hinner med allt du ska göra idag



kram

2009-07-02 @ 11:10:56
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0