Snordagen och febernatten...

Mym sov FEM TIMMAR i natt. Vi grundade med BabySemp straxt efter 20, hon umgicks med oss några timmar, fick bröst och sov. Sedan har hon sovit mer eller mindre, med snoret rinnande och lätt feber. Jag hyser inga illusioner om att sömnen har med en ny utvecklingsfas att göra, snarare snoret.

Idag har jag ring jobbet - check - och sagt att jag vill jobba kväll och helg från mars. Sms:ade med Katrin från jobbet igår och kanske ska vi rida på torsdag - check. Det faktum att jag fortfarande kommer i mina gamla ridbyxor från...97? 98? känns helt okej - CHECK! Fredag kväll ska jag klippa/färga håret och får en vad jag hoppas bli litet roligare frisyr än tråkiga Lisa i vanliga fall skulle ha skaffat sig själv. Bilder kommer - om det blir bra. Annars får jag gråta någon vecka och tänka att jag trots allt inte är en direkt offentlig person.

Ikväll, ikväll ska jag äta tacos. Jag laddar faktiskt litet inför det. Och det bästa är att jag med flit ska missa Top Model 2-reprisen i eftermiddag så jag kan se Top Model 2-repris-reprisen imorgon förmiddag istället. Det är så spännande att jag nästan går åt, eller så inte, men ett schysst tidsfördriv i alla fall. Precis som med Lyxfällan känner jag mig så sund när jag ser Top Model. Och är det inte ikväll det är Desperate Housewives på femman?

Naiva jag hade tagit hem alla USA-sända avsnitt av DH och Grey's och trodde att jag skulle se dem på min bärbara samtidigt som jag födde barn. Hmpf. Riktigt SÅ gick det ju inte till och sedan har jag inte orkat/haft tid att se dem. Således får jag göra som alla andra otekniska muppar och följa det på svensk TV istället.

Måste komma igång med matteplugg så småningom, för att inte tala om NkB. Två ämnen jag behöver för att söka till... Nåja. Jag borde göra om mitt högskoleprov också - det var meningen att jag skulle skriva i höstas men med stor mage och enorm trötthet blev det inte riktigt som det skulle. Till hösten igen, kanske.

Later y'all!

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Jag har gått så långt så jag betecknar lyxfällan och nu även arga snickaren som "feel good program" för hur dåliga vi än är att handskas med pengar och hur många oavslutade projekt vi än har här hemma är de inget emot dem i tv, mer såna program tack;) Även nanny programmen kan man se och få en liten självförtroendekick av haha Kn hända att jag behöver skaffa mig ett rikigt liv?

2009-02-25 @ 10:03:58
URL: http://alltomsinikka.blogspot.com
Postat av: Sandra

grattis till de 5 h! nu är jag lite avis. haha



och får jag fråga en sak. funderar ni på syskon till Eira? typ NU alltså?

haha :)



jag vågar inte syskon

jag vill ha en liten tjej då. lika bra att inte försöka sig på det. haha



ja just det ja. tycker att dopet som ni ska ha eller så. det verkar väldigt mysigt! :) så som det ska va!

2009-02-25 @ 19:50:30
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0