Sådär fjantkul...

Blev utmanad av Sandra att kolla bland mina bildmappar, ta den 6:e mappen och den 6:e bilden, lägga upp och skriva något om. Måste själv utmana tre stycken att göra detsamma, så jag väljer Emme, Minna och Sinnika (och för den delen också Tessan/Dirren om de/han vill)

Här kommer så min bild:



(Bilden tagen av Jenny eller Johanna som var på Island samtidigt som jag)

Eftersom det inte är jag som tagit bilden har jag ingen egentlig personlig förankring till den, men den är ganska talande vad gäller var vi bodde någonstans, i Dalvik på norra Island, där det i princip kändes lika isolerat och ensamt som det där huset ser ut att vara. När molnen ser ut som bergen på bilden där får jag fortfarande brutalångest eftersom Island var... En riktigt jobbig del av mina ringa snart 26 år.



Och så kvällens parentes: Det ska vara Magnus dotter till att bli lugn i vagnen och skratta åt Lasse Erikssons sång i "De norrbottniska satansverserna". Snacka om lokalpatriotism vid dryga två månader, liksom. Sötunge. Sötpappa.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag antar utmaningen! Ska kolla när jag kommer hem, sitter i skolan nu.



Jag hoppas ni har det bra med er lilla kolikbebis. Jag kan inte föreställa mig hur det är, men jag kan föreställa mig att vara utan ordentlig sömn. Jag tycker du/ni är riktiga krigare. kämpa på vännen, Eira blir bättre. det blir de ju alla.



Stor kram.



Förresten, vilken otroligt härlig bild! (Jag efterlyser även bebisbilder =))

2009-02-06 @ 09:28:25
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0