Sånt där fjant igen...

Hahaha! Vad gör man inte när det är server downtime på EQ och Mymmel sover?
Vad heter ni? Lisa och Magnus
Hur träffades ni? Hrrm... Internet.
Hur länge har ni varit tillsammans? Sedan typ oktober -07.
Är ni förlovade? Icke.
Bor ni ihop? Japp.
Har ni barn? Ett stycke Eira.
Har båda körkort? Såklart.
Isåfall, vem kör bäst? Magnus. Alla gånger Magnus. 
Kommer du ihåg er första kyss? Jag tror det...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Säkerligast jag,
Vem är äldst? Magnus. Åtta år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Fisk och jungfru. 
Vem fyller först på året? Jag. 
Håller ni i handen på stan? Ibland.
Vem är längst? Magnus.
Vem sjunger bäst? Jag.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte på en fläck.
Vad har ni gemensamt? Rätt mycket, egentligen.
Blev du kär i första ögonkastet?
Hahaha! Nej, det blev nog ingen av oss.
Har ni någon speciell låt? Nix.
Har ni några "frikort"? Vad FASEN är det? Något fjortonåringar sysslar med?
Har ni stora framtidsplaner? Vad som är stort för mig behöver inte vara det för dig.
Har ni gråtit i varandras armar? Nej, men utanpå. *flinar*
Har ni varit utomlands tillammans? På torsdag har vi.
Vilket är ert bästa minne? Oj... Man borde kanske svara "när Eira föddes", men för min del så var det nog insikten om det faktum att vara med Magnus var som att komma hem.
Vem lagar bäst mat? Jag, alla gånger. 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås, antingen via datorn eller AFK.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? I stort sett jämt, ja.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, tvåhundra meter kanske?
Blir du lätt svartsjuk? Icke.
Brukar ni bråka? Ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och...
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Hans ögon gillar jag. Eira har ärvt dem, tack och lov. Och så har han fina armar och händer, och... Jag gillar nog allt.
Brukar nån av er prata i sömnen? Det skulle nog vara jag i sådana fall...

Kommentarer
Postat av: Marit

jaa..lite töntiga frågar vad det, men kuliga svar =)

2009-04-28 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0