Glad påsk så här i förtid...

Well - still alive and kicking!

Torsdagens resa till Piteå gick bra: Eira var en pärla i drygt sjuttio mil. Därefter blev det tråkigt, men då hade vi redan kommit till Glommersträsk, tror jag att det var, så då körde vi på trots uttråksskrikande unge i resterande femton, tjugo mil. Jag försökte roa henne med både nappen, Insekten, Pippidockan och mobilen och bitvis gick det faktiskt. Men - skönt var det att komma fram! Efter sen middag stöp vi i säng och jag tror inte det var förrän lördagen jag kände mig hyfsat fit igen...

I övrigt inte så mkt nytt... Min mjölkfria kost - eller den norrländska luften - verkar ha gjort underverk med Mymlan. Vi tvingar i välling och Magnus har tagit henne ett par nätter nu och hon har sovit riktigt bra...

Nu frukost.

Jag ska förresten omtenta tentan jag med vilja körde på i våras. Första juni i Falun. Den här gången ska jag börja med att läsa litteraturen. Dessutom finns ett PM jag ska ta tag i. Möjligheten att fortsätta plugga andra året finns till hösten. Jag överväger det starkt, även om det kanske inte är just journalist jag vill bli egentligen.

Nå. Frukost som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0