Emetofobens dilemma...

Det jobbiga med att vara spyfobiker är att jag inte vet om jag mår illa-illa eller om jag egentligen bara är förbannat hungrig. 

I övrigt: Sovande sambo, fucked up dygnsrytm, halvsnorig och... Egentligen riktigt, riktigt trött, men eftersom jag är som jag är kan jag inte gå och lägga mig om jag är "magsjuk". Imorgon: Kartonger och mormor.

Igår: Man lägger varken bebisar eller matlådor i värmeskåpet på förlossningen; där ligger handdukar. Jag och Magnus har uppenbarligen bara babysar och käk i huvudet. Och grymt morbid humor.

I övrigt är det ruggigt ensamt på toppen. Jag hoppas att vi får stanna där.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag körde på att jag var förbannat hungrig. hela tiden... haha. då slapp jag spy iaf.

när ska Bebis komma? jag vet att det är så tråkigt att prata om det men jag är inget annat är Bebis i min mage just nu. allt kretsar kring det (har man blivit en sådan där?) och eftersom att du är gravid så har jag juh för en gångs skulle något att prata om... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0