Det värsta med att inte kunna sova...

...är att jag kommer kunna sova ännu mindre när det här är klart. Nattens sömn: Mellan 00 och 01.30 litet av och till, och mellan 04.30 och 05.50 helt okej. Därefter mellan 7.30 och 11.40. Jag blir galen. Baby, hallå, give me some REAL pain och kom ut istället!

Dock kanske jag slipper allt som gör ont, när babyn väl är född. På tisdag ska jag på akupunktur igen, men bara nålar i öronen, thank God. Jag trodde sjukgymnasten skulle ta livet av mig när hon satte i vänstersidan av ryggen. Sedan dess har jag haft ont där men inte i högersidan vilken jag sökte för.

I förrgår snöade det. Idag regnar det och gräsmattorna är gröna. Sickfuck. Det skulle lika gärna kunna vara april som november. Duschdags och jag måste till optikern sen för att dra åt glasögonen ännu mer. Nu sitter de på nästippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0