Ooh, så mycket!

Några dagars respit innan nästa kursstarter och sommarjobbet är fixat vilket är så skönt, så skönt. Åtminstone EN sak att inte bekymra mig för vad gäller livet... I övrigt stabilt men ändå inte. Himla mycket på gång nu men jag åker med, ömsom skrattande ömsom gråtande men så är livet. Flytt nästa vecka = kanonskönt. Jag ska införskaffa en duschdraperistång imorgon. Och kanske åka skoter om tiden finns. Och vädret. Fåordig, jag vet, men det är för mycket som händer för att jag ska blogga om det. Någon gång, kanske, men inte idag, inte nu.

Kommentarer
Postat av: Emme

Ja antagligen. Men jag tycker ändå den här kursen verkar tusen gånger bättre. Kanske inte var riktigt på hugget i höstas.

2008-04-04 @ 11:58:03
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0