Jag blir SÅ less...

Somnar efter 01 någon gång med sådan där magsjukenoja och vaknar nu med - av - densamma. Drömde någon ångestdröm om min gamla lägenhet, om besiktningen och parkeringsplatsen och så vidare och... Nej, jag vet ju att jag inte är magsjuk, inte egentligen. Jag kan bara inte begripa att det blir såhär. Så jag gör som Magnus sade och försökte tänka på något annat men icke. För mig funkar det inte. Det enda som liksom rör sig i huvudet på mig är att jag är magsjuk, illamående och jag får inte spy eftersom man gör det om man är magsjuk punkt och slut. Och så blir det etter värre eftersom jag vill kliva upp istället för att ligga i sängen och fundera = ännu värre och just idag kunde jag göra det eftersom Magnus ska upp och jobba alldeles straxt ändå. Jag fattar inte hur det här ska funka en månad...

Jag blir SÅ less på att det är såhär. Kan... Alltså, det är ju MITT problem att ta itu med men jag kan inte begripa hur.

Kommentarer
Postat av: Bitterkuken

Försök tänka på din "efter 03:00 teori" (eller om det var 02:00), att man inte blir magsjuk efter det klockslaget, det borde ju generera lite mer sömn iaf.

2008-03-03 @ 12:58:07
URL: http://bitterkuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0