Listdags!

Jag kan ändå inte sova efter nattjobbet (har sovit tre timmar...) så jag kan lika gärna slänga in ett tidsfördriv i form av en helt meningslös lista stulen från Mickes blogg.

Sex saker om dig själv:

1. Är du singel?
Ooh nej! Happy med Magnus.
2. Är du lycklig? Saker kan bara bli bättre.
3. Är du italienare? Nej, men halvfransk.
4. Är du från Irland? Nej, men jag vill gärna åka dit.
5. Är du cooling? Det är det sista jag är...
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Aldrig varit.

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, men attraktion.
2. Har du någon gång blivit sårad? Vem har inte?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under en natt? Absolut.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berättat det för henne/honom? Ja, jag tror det.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorona?
Japp.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om beundraren varit hemlig vet jag väl inte om det? 
7. Är du kär? Ja, faktiskt superkär.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Jo, det blir nog så.

10 st alternativ

1. Sol eller måne?
Sol
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" Kompisar?
Få bästa vänner.
5. Tv eller internet? Internet.
6. Coca-Cola eller pepsi? Coca-cola Light
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka? Lycka med pengar.
9. Dag eller natt? Dag och natt.
10. Msn eller mobil? Mobil

"HAR DU NÅNSIN.."

1. Blivit på tagen när du försökt smita hemifrån?
Icke.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Självfallet.
4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig i livet.
5. Ljugit för någon du tycker om? Japp.
6. Ätit en hel trårta? Nej fy fan!
7. Gjort bort dig offentligt?
Såklart.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte i slutändan.
9. Gråtit när ett husdjur dog? OM!
10. Velat försvinna? Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0