"Läs inte så mycket!"

Nej, jag skrev ju det, tror jag, i förra inlägget. Och igår läste jag och läste jag och läste jag och... Jag har inte sovit redigt inatt eftersom jag halvdrömt mardrömmar blandat med ångest blandat med... Åh fy fan för morbida människor på nätet och åh fy fan för... (min jävla mus som inte vill vara kompatibel med datorn trots drivisar och skitos Vista och skitdell som lägger in onödiga asprogram typ Google Desktop från början och...)

Det är nog som Magnus säger: Vad man läser är skrivet av a) folk det gick åt helskotta för som behöver någonstans att skriva av sig/gnälla; b) korkade människor som inte har ngt bättre för sig (a.t.m. som jag själv, men det är nog för att det bara är jag som egentligen är intresserad av allt nu...) och c) människor som...väntar.

Nu är det slut på surf för måndagsmorgonen... Dags att jobba. Igen. Efter jobb apotek och fippel, imorgon jobb igen plus nattmöte och därefter piteåfärd. Morrn morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0