Flugornas paradis och långsammorgon...

Jag bor i ett flugornas paradis vilket i och för sig inte är så konstigt då det de senaste dagana bott och betat de flesta av gårdens mjölkkor utanför huset. Nu börjar jag dock lessna på flugor. Flugor överallt, flugor kopulerande på min dator, flugor i köket... Flugpapperen som jag och mor satte upp hjälper, men om de verkligen hjälper får tiden utvisa. Denna morgon har jag dock bara en ynka fluga kring mig som irriterar.

Jag hade bestämt igår kväll att jag skulle sova länge eftersom det vankas nattjobb och jag troligen inte har tid att sova under dagen/eftermiddagen. Tjji fick jag! Halv nio vaknade jag, och låg sedan och vred mig i en dryg timme innan jag beslutade mig för att kliva upp. Morgonen går bara så förtvivlat långsamt just nu... Mina piteplaner inför nästa vecka hänger också litet löst, är jag rädd, men så kan det vara. Trots allt finns det ett augusti och livet är inte alltid rättvist.

Nu ska jag bege mig mot duschen tror jag. Dagen får bli litet improviserad, jag behöver sysselsätta mig med något innan eftermiddagsakktiviteterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0