Apropå babynamn...

..så måste jag säga att Mickes förslag Britt-Erik var i särklass sämst, medan Fredrik kom upp med en namngenerator som fick fram ett "Alda" åt mig. Enligt mig tänkbart, absolut, men Magnus gillade "Sigyn". Nå, man ska som bekant inte ropa hej innan man kommit över ett bäcken...

Idag är jag LEDIG och tänker således tillbringa dagen med att... Inte göra något alls fram till 15.00 då jag ska bege mig till optikern. Imorgon är det dags för nattjobb igen, samt kanske träffa Jeff, Mane och Chrille innan dess. Helgledigheten försvann i och med jobb på lördag, så nästa riktiga ledighet jag kan se fram mot är i början av juli då jag tänkte köra upp en sväng till Piteå.

I övrigt går bostadsjakten vidare och... Idag kan jag inte göra ett skit åt saken vilket i sig känns både bra och dåligt. Hushållet jag just nu befinner mig i är på tok för trångbott och dessutom ruled by mottot "Nej, jag kan inte göra något hemma, jag ska ju jobba idag!" Det vill säga om man har en snopp. Har man INTE en snopp kan man både jobba, plocka, diska och laga mat. Intressant, det där, och måttligt irriterande.

Nu ska jag byta om och köra en sväng, tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: M ikael

Kanske inte det vackraste namnet men ungen blir helt klart ensam om det, och perfekt om kiddot känner för att vara transa då och då i sitt vuxna liv... Är skitdålig på namn men Evy tycker jag är fint på riktigt... :)

2008-06-24 @ 16:14:50
URL: http://stayaliveinpitea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Edith är fint:)

2008-06-24 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0