Ett stycke avklarad helg...

Nu så. Efter att ha jobbat sedan onsdagen börjar jag skönja ett slut: På fredag är jag äntligen ledig. Två nätter och en dag kvar och saken torde vara biff. Därefter återstår bara två dagar arbete i juli, åtminstone mig veterligen. Huvudet är i övrigt rätt fucked up av trötthet, arbete och kebab. (Tack syster...)

På hemväg nu alldeles straxt för säng och sömn, även om det bästa vore att vara vaken sent i natt. Orken tryter dock, är jag rädd. I övrigt är jag superkär och längtar mig sjuk efter min Magnus. Riktigt sjuk efter min Magnus. Jag vill aldrig mer vara med om det här - totalt sex veckor utan Magnus. Min Magnus. Love love.

Kommentarer
Postat av: Farbuate

Vissa saker värmer mer än andra och det här var riktigt hett! :)

2008-07-21 @ 16:42:03
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0