QX-humor...

Hittat på en presentation på QX:

"Vad den perfekta kvinnan skulle säga.... enligt mannen!"

Jag sväljer alltihop. Jag älskar smaken.

Är du säker på att du har fått tillräckligt att dricka?

Jag är uttråkad. Jag vet, vi rakar musen på mig!

Men kom igen, vad sägs om att skaffa en schysst p-rulle och ett flak bärs, så ringer jag min väninna Linda, så kommer hon över för en trekant!

Åh gud... Om jag inte får suga av dig snart så spricker jag!

Jag vet att det är mycket trängre där bak, men kan du vara så snäll och försöka igen?

Du är så sexig när du är bakfull.

Jag tittar hellre på fotboll och dricker öl med dig än går och shoppar.

Vi skaffar en prenumeration på Hustler.

Skulle du vilja se på när jag tillfredställer min väninna?

Jag vet, vi går ner på stan så kan du spana in kvinnors häckar.

Jag är ute och målar fasaden.

Jag bara älskar när du spelar golf på söndagar. Jag önskar att du hade tid att göra det på lördagarna också.

 Älskling! Vår nya grannes dotter ligger och solar igen. Kom och titta.

Jag har beslutat att sluta ha kläder på mig i hemmet.

Nej, nej. Jag tar bilen och byter oljan.

Din mor gjorde ett fantastiskt jobb med din uppfostran.

Gör mig en tjänst, glöm bort den där alla hjärtans dag-grejen, och gå och köp nya klubbor istället.

Jag förstår precis. Vår jubileumsdag kommer varje år för guds skull. Åk du och jaga med grabbarna, det är ett underbart sätt att bli av med stressen.

Borde inte du vara nere på puben med grabbarna?

Men herregud, vi skall väl inte shoppa nu igen. Kom så går vi till den där nya strippklubben.

Lyssna nu, jag tjänar tillräckligt för oss båda. Varför tar inte du och slutar och ser till att få ner det där irriterande handikappet till 7 eller 8?

Du behöver din sömn, din stora dummer, så sluta upp med att stiga upp för att mata babyn mitt i natten.

Wow, lukta på den, du!

Jag skall börja med yoga så att jag kan få upp fötterna bakom nacken för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0