Nattlig terror...

Jag är så... Full av mediciner. Och har så.... Ont i munnen och nu också - inte så konstigt nog - ont i magen. Det finns smärtstillande som är liksom rävgift och antibiotika har inte gjort någon lycklig förrän i efterhand. Lustigt med det hela är dock att jag är tvärnöjd med att ha klarat mig flera dagar utan det där svidande i magen, i synnerhet med tanke på mitt tablettintag för att försöka lindra i munnen.

I natt vaknade jag två timmar tidigare än föregående nätter av att jag har ont och jag försöker utröna om smärtan jag känner i munnen är en läkningssmärta eller infektionssmärta, man brukar känna skillnad. Överväger Citodon igen men jag vet fan inte hur jag ska göra... Om några timmar är det skoldags men jisses alltså, det funkar inte riktigt är jag rädd. Och likväl - vetskapen om att jag borde, måste gå dit, men... Allmäntillståndet är inte riktigt okej, i synnerhet inte om jag ska fortsätta äta antibiotikan vilket jag måste göra.

Fy fan vilken trist blogg. Jag skriver nog mest nonsens för att inte behöva tänka på att jag har ont i magen. Eller något liknande.

Och så läser jag på Aftonbladet att Heath Ledger har dött och sådant kan ju tyckas vara tragiskt... Eller så är det mest tragiskt att klockan är efter 03 och jag bloggar om det, jag vet inte riktigt... Nu ska jag försöka hälla i mig mangodrickan från ProViva och hoppas att det slutar göra så förbenat svidande ont i magen. Sen kanske jag kan somna om igen, tandvärk eller ej.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Det är inte lätt att heta Lisa de här senaste dagarna! Vill bara krama om dig och få bort värken men vad göra? Det är helt befängt så hjälplös man kan känna sig! *stor kram*

2008-01-23 @ 07:27:03
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0