Nära döden-upplevelse...

Jag tror att jag har fått en rejäl infektion i munnen. Det blir tjatigt men mina tandproblem men who gives a bloody fuck? Det var inte kul att se Chrille äta varmkorv och potatismos på Kåren när man själv drack yoghurt. Man får gnälla och jag har kroppen full av Pronaxen och Ibumetin som ändå inte tar bort smärtan och känner mig irriterad över att inte ha ätit riktigt idag. Jag ska fan göra mos till middag. Och svampsås. Det kan man äta utan att tugga, bara att svälja ner. Magnus får väl... Steka köttbullar eller ngt annat erotiskt som tillbehör. Han som kan tugga.

"Språket" verkar bli en grymt bra kurs och jag är peppad som fan, faktiskt. Ska slå mig ner senare och skriva personporträtt bara för att ha det gjort innan fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0