Man får inte men det är andra dagen...

I söndags återanlände jag till Paltlandet och resan formligen flög förbi trots trasig bil och pissväder till typ Övik. Skönt var det att få somna i en normal säng i en varm lägenhet, slippa råttor och bäst av allt: Obegränsad tillgång till vatten och det i vattenkranen! Tiptop!

Igår tror jag att jag hade hamnat i något slags effektivitetsrus där jag tillbringade i stort sett hela dagen med att plugga. Dock är inte tentafrågorna klara men jag tänkte firra dem i eftermiddag. Radioinspelningen på fredag kommer nog inte att funka alls. Jag har inte koll på om resten av gruppen har gjort något men en sak är säker: För min del har det varken blivit ett ämne, än mindre en intervju. Nå, är allt annat förutom radioprogrammet avklarat får väl jag och med mig min grupp ta det som en komplettering eller nåt, fråga mig inte. Jag bryr mig inte riktigt... Avslutade gårdagen med ett pass pump och det var vidrigt skönt, måste jag säga. Nu skiter jag i förkylningar och vad det månde vara: Här ska tränas. Jag mår så mycket bättre av det...

Och som med träningsvärk: Det blir värst andra dagen. Samma sak med bilresandet. Idag är jag helt färdig och kom precis hem från sjukhuset efter röntgen. Plugg ska det bli idag, också, men första ska jag faktiskt sova några timmar. Imorgon ska jag till Luleå på rättegång, hade jag tänkt. Nu: Sova. Bara fucking sova.

Kommentarer
Postat av: Farbaute

Råttor och möss suger, måhända det blir att leka giftmördare när vi är i Oxberg nästa gång?

Bastumys imorrnkväll? ;)

2008-01-08 @ 13:38:54
URL: http://vanheim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0