Wanted: "Lisa är frisk"-blogg...

Magnus önskar en "Lisa är frisk"-blogg och... Jag ska nog inte ropa hej förrän jag kommit över ett bäcken, men det går åt rätt håll. Jag tror mig vara feberfri och min näsa är inte lika illa däran som igår. Faktum är att det är första dagen sedan mitten av januari jag är pillerfri. Helt och hållet pillerfri. Jag är superstolt, för att inte tala om extremnöjd!

Har skjutsat Syster Yster till bussen, handlat på ICA åt mormor och kikat in på Gagnefs stolthet Tulavippan, där man kan köpa folks begagnade grejer till ett högre pris än nypriset. Allt i en snål gangsings anda. Så... Nu var det slut på den här dagen också. Är sugen på att göra något: Att bara hänga framför TV:n och sova i flera dagar ain't the shit för Lisa, men jag vet hur ovettigt det vore att åka iväg och hitta på något bara för att jag KÄNNER mig piggare.

Nu ska jag... Göra något annat. Det är säkert ngn skitserie på TV jag inte hunnit se än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0