Kära mor...

Jag är inte lesbisk, inte ens det minsta lilla bisexuell.

Jag lider inte heller av något sjukt bokstavskombinationsbegär och inte heller gör Magnus det.

Jag råkar bara tycka att:

a) Kvinnor är roligare att glo på än män. Kill me.

b) Fastbundna kvinnor är ÄNNU roligare att glo på. Det gör livet litet mer pikant att veta att det äntligen blir ett slut på allt kärringtjatter och kringtrippande i stilettklackar trots nysnön på marken.

c) High heels är asläckert. Även om det är nysnö på marken.

d) MIN IMPROVED FUCKING BLOGG ÄR SÅÅÅÅ SNYGG!

Kommentarer
Postat av: figge

Bilder, jätebrau.
Färger, jätebrau.

MEN!

Det där är INTE jitterbug...

(finns dock ett par små "border"-missar (eller det var inget, men kolla sidan i firefox... ;) )

2008-02-25 @ 05:44:27
Postat av: Minna

Hur får man sådär läcker layout på bloggen?!

2008-02-25 @ 08:56:06
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Katrin

Snyggt!

2008-02-25 @ 09:50:31
Postat av: Anonym

Haha, coooolt. Jag vill ändra min också. Du får förklara hur man gör imorgon :-)

2008-02-25 @ 13:19:30
Postat av: stora lillebror

Skulle inte räkna med att vår kära mor blir lugnad ;)

2008-02-25 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0