Förut lyssnade jag alltid på radio...

Mina dagar började alltid med att dra igång datorn, inte nödvändigast för att surfa, men helt klart för att lyssna på RixFM. Peta på kaffebryggaren, sedan ta en dusch; perfekt tajming eftersom kaffet alltid var klart när jag hade duschat färdigt.

Och den här morgonen är första morgonen som jag faktiskt tänker på att det inte är mörkt ute 07.40, och jag känner att jag verkligen borde handla, borde städa hemma hos mig. Få ordning på röran för att sedan kunna slå mig ner i soffan, med radion på, njuta och bara vara. Se nästa Harry Potter; göra skoluppgiften om nyhetsprogrammet och babbla med mig själv. Sådant jag saknar.

Ibland är det synd, förresten, att konsumentköplagen inte gäller precis hela tiden. Jävlar i mig vad jag skulle reklamera saker då. Nu ska jag dricka kaffe och öppna dörren ut till morgonkylan. Nyttigt nyttigt. Allt ljus som bara kan komma in här ska in! Så enkelt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0