En dag av übereffektivitet...

Idag har jag all rätt i världen att vara nöjd med mig själv. Så det så!

Idag har varit en übereffektiv dag då jag gjort ALLT. Nästan. Allt utom det som rör TV-kursen.

Jag har:

-Tittat på en astrist föreläsning med Paolo Roberto. En föreläsning som var en timme verbal självbiografi med boxningsanekdoter och snack om "Kungen i Kungsan". Typ. Därefter skrev jag ett urkasst alldeles för långt referat på föreläsningen och tänker fan använda mig av det trots längden och trots kass kvalitet. Såga på bara!

- Skrivit sex feedback-texter och mailat in dem i Fronter. Håll till godo, klasskamrater.

- Skrivit en artikel om en undersökning i Pite-Tidningen och mailat in den i Fronter.

- Redigerat ett KF-referat och mailat in.

Jag är så jävla brutalnöjd med mig själv idag och så fett ikapp i språketkursen.

Imorgon ska jag:

- Gå till doktorn och tömmas på blod. Jippie! Jag älskar att få en nål i armen! Eller not.

- Skriva ut texter att ge till Ulrika inför handledningen nästa vecka.

- VERKLIGEN börja fippla med kameran. Kanske göra en enkät. Möjligen börja skissa på musikvideon.

- Lära min Final Cut. Jag MÅSTE.

Nu ska jag:

- Duscha.

- Kolla om Magnus hör av sig. Vilket han absolut troligast gör.

- Åka och posta brev.

- SOVA!

Kommentarer
Postat av: farbaute

Du är hur duktig som helst, snacka om att kämpa stenhårt! Tack för bilturen, mkt gemytligt även om de rakade benen inte kom till användning idag! *s*

Nu ska jag sova!

2008-02-13 @ 23:20:20
URL: http://vanheim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0