Dagvillhet...

Jag har söndag idag, men mig veterligen är det ändå lördag. Helt skruvat.

Tänkte sova hemma igår - igen - men somnade bredvid Magnus och vaknade först då hans klocka ringde i morse. Supersömn, tror jag. Har tillbringat förmiddagen med att kolla på en av de absolut bästa svenska filmerjag sett på länge, "Ett öga rött". Boken var helt okej men för en gångs skull toppar filmen boken. Alla gånger. Perfekt bakisfilm för alla er som tänkt partaja ikväll.

Nu ska jag duscha och åka till Systemet. Jag har fler bakisfilmer att glo på till imorgon...



Kommentarer
Postat av: Sänni

Ah, men vet du vad? Jag kom ihåg din beskrivning från dagen innan, och det var ju inte alls svårt! Nu kommer jag slänga upp en video i varje blogginlägg! ;)
Massa kramar

2008-02-17 @ 15:50:46
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0