Anno 2008 lider mot...

...anno 2009, vilket ser ut att bli the year of blöjbyten och en Fet Näktergal som efter många om och men fått ett namn, Nora.

Saker att se fram mot 2009:

- Se hur vår Nora artar sig. Det ska bli kanonspännande.

- Jag ska på bröllop, något jag numer anser vara en tillställning jag mycket väl kan bevista nu när jag inte längre anser mig själv vara bitter.

- Vi har en ny bil på ingång innan januari är slut, och det är inte fy skam.

- Piteåresa gånger åtminstone två. Förhoppningsvis fler.

- Förhoppningsvis åtminstone Riga i övrigt på resefronten.

- Jobbet till sommaren.

- Sommar MED Magnus och vår familj, inte UTAN. Det var astrist.

- Och den kanske konstigaste punkten med tanke på att jag är helt obekant med människan ifråga EGENTLIGEN: Ett stycke Sandra som väntar på en liten grabb i början av året. Hennes blogg är min morgontidning.


Ikväll ska vi till H&M på middag och ingenting blir avancerat alls. Förhoppningen är att Nora glider bort från den "jag ska vara vaken och skrika nonstop om ingen håller i mig"-fas hon befunnit sig i senaste veckan. Det är tur att hon är söt och att jag har världens bästaste sambo och hon har världens bästaste pappa. Annars hade jag gett henne till björnen, vargen, järven och bjärven i tur och ordning.

Hur som: Gott nytt år. Vi håller tummarna för ett kanonfint 2009.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nora låter perfa!

2009-01-01 @ 14:18:06
URL: http://jussi.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha. vad söt du är :). och vilken ära! är inte Nora spikat? annars tycker jag att näktergalen låter utmärkt! igår sa jag till min man att jag på allvar funderade på "pricken", till våran son då. haha. varför inte? alla kommer undra varför just pricken och då kan man svara: varför inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0