Skadeglädje på LÖÖÖV-vis...

Midnattssen kväll igår hos Jeff där rödvinsdunken och whiskeyflaskan gästspelade grabbarna mellan och jag är... *trumvirvel* Skadeglad när jag ser Magnus bakfylla. Får man skriva så? Eller än värre ens tänka så? Själv är jag pigg och kry och uppe och studsar sedan 07.30. Han å sin sida har frukosterat på Ibumetin och ligger nu i sängen och menar att han kanske borde druckit mer vatten - druckit vatten if you ask me - igår men att han nog får skylla sig själv för att han inte gjorde det. Jag längtar efter kiwi och småler när jag ser honom, och tanken på att det blir jag som får köra till Haparanda har slagit mig mer än en gång. Haparanda och Tornio, Ikea och Alko och slutligen finsk korv vilket är en Lisa-favvo.

Nå, ingen idé att terrorisera någon för bakfylla; en annan gång är det min tur och mina bakfyllor är inte nådiga... Nu är det duschdags och sedan kiwitime. Jag har nog tre, fyra stycken kvar. Frukt is the solklar shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0