Så synd att det enda utesluter det andra...

Just nu är jag jätteglad och ska jag fortsätta vara glad kommer Magnus att vara ledsen. Gör jag som han vill kommer han att bli jätteglad och jag kommer att bli ledsen och bitter. Det är så ruggigt tråkigt att det uppenbarligen inte går att vara glad och lycklig med honom. Hur det än blir kommmer en av oss att göra något den inte vill. Jag tycker att det är ruggigt tråkigt. Det förtar glädjen på något sätt. Men stannar jag i Piteå kommer jag bara att bli en sådan där person jag inte vill bli och jag vägrar göra det för att någon annan ska bli nöjd. Ego, jag? Uppenbarligast. Det är bara så ruggigt jävla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0