Det lättar, det lättar...

Jag fick två perioder nattjobb på vanligjobbet och det känns otroligt bra. Hemma i Gagnef hela sommaren och så fundrar jag på om jag ska läsa in matte och naturkunskap och söka sjuksköterska till våren. I Gagnef. För min del blir det absolut bäst av flera olika anledningar. Nu tänker jag strunta i att vara deppig: Är det något jag varit den senaste månaden så är det just deprimerad. Nu får det jävlar i mig vara nog med sådant: Jag har alldeles för mycket att se fram mot för att grubbla och ha ångest.

Faktum är att jag minsann tror att jag ska ta en lång dusch och sedan åka ut till stugan och kolla läget. Ja, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Så du är en blivande kollega kanske? Kul! Nu får vi ju antagligen bättre löner också...:)

Ha det gott! Kolla gärna in mina specialrecept för sjuksyrror...:)

2008-04-19 @ 15:50:02
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Sandra

Härligt att du fått till det!

2008-04-20 @ 14:58:32
URL: http://jussi.blogg.se
Postat av: Katrin

Tror du skulle bli en ypperlig sjuksyrra. Precis som du skulle bli en ypperlig journalist. Hoppas du får ro i dina val snart.

Kram!

2008-04-21 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0