Wet is not for me...

Och därför har det varit ökentorka på bloggen i helgen. Ingenting att förtälja och inte ens något att bli förbannad på. Jo, ett jättelöjligt bråk med min Gode Vän om Evelina Sewerin, deltagare i årets "Idol". Dock kan jag inte redogöra för det bråket eftersom det skulle kräva en argumentation från min sida som varken är smickrande eller rumsren och mig veterligen får man inte förtala folk, kränka dem eller liknande. Tyvärr. Men jag tror att jag och den Gode Vännen är osams: Han slängde på luren i örat på mig, och då drar jag den enkla slutsatsen att vi är ovänner. *skakar trött på huvudet*

Igår var en huvudvärksdag som tillbringades på soffan och nu ska jag återgå till den, för att sedan sova. Jag har inte läst en rad kurslitteratur som jag borde men just nu ger jag fullständigt fan i det och tar igen det till föreläsningen istället. Godnatt, damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0