The red wine-mood...

Träning, middag och än en gång säger min onda mage att det där med laktosfritt, det är nog inte så dumt. Så blev det en check av vilket hotell min Gode Vän hade bokat, och allt såg fint ut. Nu ska det bara checkas flyg så borde ett stycke weekend vara i hamn.

Och vad gäller my red wine-mood är det Nick Cave som orskat det hela. I vanlig ordning romantiserar jag; det där med tända ljus, rödvin och snatter i soffan. Isn't it just too great? Så, jag saknar Sofia och våra vinkvällar. Det börjar bli dags för en sådan igen, men jag antar att avståndet gör sitt och hindrar det hela. Så bra med pengar får jag absolut inte från CSN.

Lång dag idag: Från nio til straxt efter fem, och artikeluppgift samt referatskrivning att ta tag i. För att inte tala om alla böcker jag måste läsa men ännu inte fått. Nå, det reder sig. Nu är det duschdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0