Tack för det där med det privata...

Så ringer jag till tandläkaren här (tack Minna!) och förklarar mitt dilemma. "Kom idag!" säger en förstående dam som heter Barbro och jag säger att jag hemskt gärna vill komma idag, men att jag har min första föreläsning till klockan fyra och att det känns litet dumt att skippa det när jag ändå nästan börjar vänja mig vid att ha ont. Då fick jag en tid imorgon bitti klockan nollåtta. Hade jag ringt till Folktandvården hade jag fått vänta till oktober. Minst.

I övrigt har jag sömnsvårigheter igen. Både lördag och söndag har varit helvetiska rent sömnmässigt och i natt har jag knappt sovit tre timmar. Jag bara snurrar runt, runt i sängen och tänker på allt mellan himmel och jord. Det peppar inte direkt för de där morgonpromenaderna, att inte kunna sova. It makes me crazy.

Nu borde jag försöka frukostera. Havregrynsgröt borde funka. Kanonäckligt men jag har hört att det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0