Rockfaktor och lightcider...

Och med en sådan rubrik vill jag säga... Absolut inget annat än att det var litet småkitschigt. Om det hade varit the 80's, that is.

Blog because...? Well, nothing to do, really. Hade en weird dröm inatt, om att det var jul och jag skulle jobba. I entrén mötte jag Eva som berättade att det gick magsjuka inne på Lyckebo och jag sade att det inte spelade någon roll. Hrrm. Like that's ever gonnna happen.

Hur som, ibland får jag känslan av att Piteå är litet som Åsa. I den bemärkelsen att vi är... Här. Som vi var på Åsa. Jag tror nog att Katrin och company förstår liknelsen. Jag menar,  på Åsa stannade världen på... Åsa. I Piteå finns det bara... Piteå. Och klassen, eller åtminstone de andra på skolan. Alla gånger jag försökt ta mig från stan har det börja regna så pass mycket att jag måst vända eftersom trafiken krupit fram i typ trettio. Ah, så kan det vara och jag har nog förlikat mig med det. Tills vidare, hur som.

Nu. Förfest eller rättare sagt toalett. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0