Referat - a nightmare from hell!

Så har jag tragglat mig genom den första uppgiften på tidningsjornalistikkursen. Ett referat om en hur trist föreläsning som helst. Alltså, föreläsningen hade nog varit intressant om den inte hade hållits mellan tre och kvart över fem. Nå, klar är jag. Bättre att lämna in crap än inget alls.

Idag blir en slapp dag, tror jag. Ska ta en dusch, vänta på Minnas referat och sedan ta en runda på systemet inför Jockes inflyttningsfest. Flygbiljetter är bokade inför Stockholmstrippen och det hela känns sjukt peppande. Faktiskt. Imorgon är det fotboll och öldrickande. Sådant gillar jag. Öl och fotboll går hand i hand.

Ah, trist bloggande idag. Jag måste skriva en artikel också, men om vad? Förslag mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0