Rätt efternamn...

Jag är så glad att jag inte är gift med min Gode Vän, insåg jag precis. Grejen är att jag sneakar på hans Plus-prenumerationAftonbladet och varje gång stavar jag efternamnet fel. Om det är ett krångligt efternamn? Hah, inte ett dugg; mitt är krångligare. Lik förbannat stavar jag fel, fel, fel och får gå tillbaka, titta, tänka och stava det rätt. Mitt efternamn rocks, kanske för att jag har haft det i drygt nitton år och vant mig. Så, det är en positiv sak: Jag kommer aldrig behöva fylla i några blanketter med hans efternamn som mitt! *blinkar flinande*

I övrigt en helt meningslös kväll vilken började med att jag somnade på soffan kring 17.30 och vaknade 19.40 av att en lampa exploderade och någon propp gick. Därefter en sväng till Coop för att köpa en ny glödlampa och kom hem med två påsar kycklingklubbor och en kartong kaffeglass jag letat efter sedan i somras. Helt onödigt men jag har inte ens smakat på glassen än... Imorgon är det promenix med Sanna innan frukost. Super: Det har verkligen blivit snålt med promenader. Så, imorgon promenad, sedan spinning, pump och core.

Dessutom förmodar jag att jag har plumpat till det - igen - och måste tjafsa för att reda ut det. *suckar tungt* Nå, efter regn kommer solsken, men jag avskyr verkligen att inte kunna fixa saker på studs utan behöva vänta på morgondagen. En vanesak, förmodar jag, och vid det här laget borde jag vara van. Bitter? Inte egentligen, men jag är en riktig bitterfitta ändå. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0