Okej, rock it is!

Slow down, I move too fast. *tar tre djupa*

Jag är fröken Blir-stressad-för-ingenting. Hur jag nu har kunnat bli stressad av att köpa en t-shirt och sprit. Och hämta en telefon. Yupps, fröken har blivit med hemtelefon nu. Det blir säkert bra.

Ikväll är det rocktema på Kåren och Hanna har fixat min outfit utan att ens vara i närheten. Hittade några jämrans kedjor hon slängde på mig för hur länge sedan som helst. Det i kombination med svarta jeans, en på barnavdelningen köpt t-shirt (jag börjar visst bli polare med barnavdelningen...) och mina högklackade Converse-lookalikes får duga. Helt enkelt. Så börjar jag sminka mig och plötsligt inser jag att jag är för stressad för att kunna göra det ordentligt. Och dessutom har min eye makeup remover tagit slut, vilket blev en klar katastrof. *tar ytterligare några djupa och försöker få händerna att sluta skaka eftersom de alltid darrar när jag är stressad/hungrig/nervös*

Nå. Nu är det sminkdags. Jag har skjutit upp detta för länge nu.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Är precis likadan! Kan bli stressad bara jag ska göra mig i ordning på morgonen. Och så är man helt darrig, precis så.
Hoppas du får en kul rockafton!

2007-09-14 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0