När insikten träffar mig...

Så kommer jag på att man trots att man pluggar på högskolan måste genomgå den där vidriga skolfotograferingen. Idag. Om trettio minuter. Jag kanske borde åtminstone försöka sminka mig.

Grejen är bara den, att jag har huvudvärk. Som fan-huvudvärk, till och med.

Träningen igår var makalös: Först spinning och det finns inget jag verkligen hatar mer. Kommer aldrig att lära mig gilla det där, men jag vet att det bränner kalorier, så en gång i veckan kan jag stå ut. Faktiskt. Sedan pump och jag lyckades höja på både triceps och bröst och har därför behaglig träningsvärk i... Benen. *garvar*

Jaja, jag borde sminka mig, så var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0