Man vet att träningspasset har varit grymt bra...

...när man under stretchen håller på att börja grina av både utmattning och det faktum att musklerna vrålar. Så underbart. Jag älskar min pump. Imorgon promenad och tillsvidare lugnt. Tisdag spinning och core. Matintag idag helt okej trots att jag skippade frukost. Dumt, men så kan det vara när man inte vaknar före halv tolv. Nu filmtajm, tror jag. Imorse satte jag faktiskt på sleep-klockan på TV:n för att kunna somna om. Det är första gången jag gör det.

Imorgon också tandläkartrakasserier och hejdå färga håret. Nu ska tandfan åtgärdas. Men, inte minst: imorgon börjar skolan. Just det. Då blir det allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0