Lunchreceptet!

Jag tror till och med att det blev hyfsat nyttigt. Gott var det då och nog till matlåda för imorgon. Perfekt.

Koka ris efter eget huvud.
Stek lagom mängd kyckling i litet olja.
Häll i det kokta riset i stekpannan med kycklingen.
Pressa en vitlöksklyfta över blandningen.
Dra på litet soya.
Stjälp i grönsaker efter smak; jag valde mycket broccoli, paprika och en överbliven löksnutt som låg i kylskåpet.
Ha i litet sambal oelek och bara en aning mango chutney.
Ät.


Det var faktiskt kanongott.

Jag tror att jag ska tjuva åt mig en cappuccino idag igen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Kanon jag ska oxå ha med matlåda imorn. Då käkar vi tillsammans på kåren! =) Kram

2007-09-02 @ 19:39:26
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0